lördag 1 november 2008

Ja, tro på det bara

Så gjorde jag det igen. Fylleblogg.
Det verkar vara den enda tiden jag har tid med att blogga. När jag kommer hem från krogen vid fyrasnåret.

Jag har känt mig så väldigt dum den senaste tiden. Kanske har det med att göra att jag den senaste terminen har ökat mitt alkoholintag avsevärt.
När man dricker alkohol dör hjärnceller, det vet väl alla? Men har alla insett att det i och med det påverkar hjärnvolymen? Att hjärnan verkligen blir mindre när man dricker. Det är sant. Tänk på det. Om du kan.

Nu är jag hemma hos syster. Någon sorts soppa och avsked. De ska åka down under i tre månader på tisdag.

Ikväll blir det maskerad. Jag bytte dräkt igår. Jag och Mikael kör nu konceptutklädnad. Djävul/ängel. Men det viktiga sitter i snacket.

1 kommentar:

räven sa...

Jag hoppas du inte har förstört dina chanser att vinna Vem vet mest