onsdag 13 augusti 2008

Detta går emot allting jag tror på

I min jakt efter att uppnå någon sorts oseriösk topp tänker jag här på bloggen fläska på med så många kedjebrev och listor jag bara orkar. Här följer något som redan finns på Emmelys och Malenes bloggar:

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. Hårband
2. Kungens kalsonger
3: Av mormor stickade tofflor

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS (at the moment):
1. Vem har tid med musik när det är OS?
2. Robert Wells, Sarah Brightman och Wei Wei
3. Hon den fula kinesiska flickan som inte fick vara med i TV

THREE CAREERS YOU'RE CONSIDERING:
1. Kock
2. Journalist
3. Levnadskonstnär

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. Seattle
2. San Francisco
3. Peking

THREE CELEB CRUSHES:
1. Libby Trickett
2. Johanna Ahlm
3. Christiane

THREE THINGS THAT SCARES YOU:
1. Dumheter
2. Tiden
3. Mig själv

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. Väldoftande hårbotten
2. Att de är kortare än mig
3. Ben

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. Kaffe
2. Spel
3. Sova

Inga kommentarer: