tisdag 14 oktober 2008

Honungsvatten is the shit!

Hej herr Konsum!
Sviter om tre heter trilogi och inte triologi. Sedan är det svårt att få sviter om fyra till en trilogi men det är kanske inte ert fel? Eller?

För övrigt, till alla er andra, så köpte jag biff av nötkött idag. Är lite småkrasslig så vill jag skämma bort mig själv lite, få mig att må bättre på det sinnliga planet i alla fall. Jag ska marinera det i ananassaft eftersom ananasenzymet är en hejare på att bryta ner muskelfiber. Till biffen så kör jag lite grillade rotfrukter och en ananassalsa helt enkelt.
Tänk vad gott det ska bli!

Jag har även pratat med en dietist idag. Dock inte om mig själv eller maten jag äter.

4 kommentarer:

David sa...

Låter supergott, fota och blogga det!

räven sa...

fan så gott. själv har man slängt ihop en korvgryta av rester.

David sa...

Browns 35, Giants 14

Ville bara säga det,och senaste inlägget kändes för högtidligt för att jiddra i.

Poncho sa...

Ja jag såg det. Ni satte stopp för Giants elva matcher långa streak på bortaplan. Skönt att slippa det där jäkla "road warrior"tjafset.
Seattle är obotligt borta från slutspel känns det som redan nu.