fredag 17 oktober 2008

Någon form av ÅRETS NYHET!

Jag ska vara med på TV. Och nu snackar vi inte någon löjlig liten speaker på något löjligt litet inslag som vi löjlar ihop i skolan. Nej, vi snackar SVT - skaparna av svensk TV, as we know it. Vi snackar Vem Vet Mest?!
Jag och Rickard Olsson kommer bonda fett mycket. Vi ska bli bästa kompisar.
I slutet av november smäller bomben. Då kommer det stå klart att det kanske är en 23-årig grabb från Småland någonstans som verkligen vet mest. Precis som han tror.

I samband med detta dyker det ju då upp en liten fråga. Vad ska jag ha på mig? "Det var inte jag"-tröjan?

7 kommentarer:

David sa...

NAJS! Att du kommer äga upp dem räknar jag med efter alla TP-framgångar, så satsa på att öva in bra repliker till Rickard.

David sa...

Ang klädsel är det väl uppenbart?

PONCHO!

Anonym sa...

Fan va grymt! Spännande att se dig i rutan. Hur kom du med och när exakt är det showtime?

Anonym sa...

du bara tror inte. du vet Mest. hälsa rickard

Anonym sa...

Gud va coolt! Som sagt, när och hur? Kan jag se det på nätet?

/stoltaste syrran

Madeleine sa...

klart du ska ha poncho på dig

räven sa...

eller varför inte kroppsmålning?