tisdag 23 september 2008

Beef

Mitt uttalade hat mot KFF rörde visst upp känslor. Känslor så heta att det ledde fram till en utmaning. En lite konstig utmaning, men låt gå.

1. Tre namn du går under:
- Poncho (av de flesta)
- PJ (av BAIF:arna)
- Lilleman (av Jonte aka Skägget)

2. Tre saker som skrämmer dig:
- Spindlar
- Ointelligens
- Att allt antagligen inte kommer bli som jag tänkt mig

3. Tre saker du har på dig:
- T-shirt med TV-spelstryck
- Mysbyxor (men inte på benen utan faktiskt över axlarna)
- Lammullstofflor

4. Tre av dina favoritlåtar nu:
- Loosegoats - Traveller
- Cobolt - Shadows growing monster-size
- Nada Surf - Popular

5. Tre sanningar:
- Jag har aldrig blött näsblod
- Jag har hört "Det kan vi ordna" ett otal gånger när jag sagt ovanstående
- Jag vann dagens TP-runda

6. Tre hobbys:
- TV
- Sova
- Mat

7. Tre saker du vill ha:
- Pengar
- En tjej
- Ett flådigt jobb

8. Tre personer du utmanar :
Alla i hela världen!

11 kommentarer:

Madeleine sa...

va fint att du antog den! väl rutet.

Poncho sa...

Neeej! Inte väl rutet! Jag har tidigare sagt att de enda som får säga så är medlemmar i PRO.

Anonym sa...

Fattar inte kopplingen mellan utmaningen och (usla) Kalmar FF. Heja Madeleine och resten af PRO:

David sa...

Utmaningen antagen!
http://zandervisionscope.blogspot.com/

Madeleine sa...

skägget: för att när jag utmanade per så sa jag innan att jag tänkte inte kommentera inlägget om (braiga) kalmar ff. hur kan kalmar ff vara usla om dom vinner hela tiden? okej inte sista.. men alla andra matcher!
men tack för att du hejjar på mig.

Anonym sa...

Om dina hobbys är teve, sova och mat, och om du har lammullstofflor käre Per, kanske vi ska äga en stund åt att fundera kring vem som egentligen bör vara PRO-medlem.

Anonym sa...

Och ett n! (Fan vad omständigt det ska vara dåååå.)

David sa...

Hahaha, Burn!

Poncho sa...

Äh! Ni är bara avundsjuka för att jag vet hur man njuter bäst av livet.

Anonym sa...

Saknar ponchon på listan...

Poncho sa...

Var någonstans saknar du The Ponch på listan gode bror?