söndag 7 september 2008

Idag är idag är idag

Ja, jag har varit i skolan idag. Och ja, det känns alldeles underbart. Samla ihop material och stolpa upp lite idéer som dykt upp under veckan. Jag borde alltid gå till skolan på söndagar.

Annars sitter jag hemma och väntar. Väntar på att det ska börja. Och med det menar jag ju naturligtvis årets NFL-säsong. Visserligen började den i torsdags med Giants - Redskins men det är ju Sunday Night Football som är den riktiga footballen. Dessutom spelar Seahawks idag. För att göra kvällen ytterligare lite intressant slängde jag ihop ett system på knappt 130 gånger pengarna.

Medan jag väntar spelar jag Final Fantasy II (det riktiga II) och lyssnar på hip hop. Ice Cubes Gangsta Rap Made Me Do It är mer eller mindre ett stående inslag i min vardag nu för tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Iskuben? Har du snöat in på ett sånt gammalt ruckel?